Golden retrieverklubben är klubben för dig som är goldenägare!
Vi har aktivitetssektioner runt om i landet som erbjuder kurser och aktiviteter, så att du som goldenägare ska få ett rikt, trevligt och omväxlande hundliv tillsammans med din hund.
Gör som flera tusen andra goldenägare! Bli medlem i Golden retrieverklubben!

Som medlem i Golden retrieverklubben får du:

• 15 % rabatt på hundförsäkring hos Agria Djurförsäkring
  • Fyra nummer per år av Golden Nytt
  • Möjlighet att delta på aktiviteter, prov och tävlingar
  • Tillgång till Goldenklubbens samlade kompetens i olika frågor rörande vår ras

• För att bli medlem klickar du på någon av nedanstående länkar. Välkommen till Golden retrieverklubben

To become a member if you live outside Sweden, please click on the link ”International membership”. Welcome as a member!

Om du inte vill eller kan använda ovanstående onlineanmälan, vill ändra adress, e-post, telefonnummer eller avsluta medlemskap klickar du på nedanstående länk.

Svenska Kennelklubben (SKK) administrerar ditt medlemskap i Golden retrieverklubben.
    Postadress: Svenska Kennelklubben, Medlemsservice, Box 771, 191 27 Sollentuna
    Telefon: 08 – 795 33 44 (telefontider mån-fre kl 10-12 och 13-15)
    E-post: medlem@skk.se